همشهری آنلاین: رئیس مجلس شورای اسلامی با تقدیر از اقدام صدا و سیما در پخش دور جدید مناظره‌ها گفت:این برنامه‌ها نباید مقطعی باشد و باید به عنوان راهبرد رسانه پیگیری شود.

به گزارش واحد مرکزی خبر، علی لاریجانی در حاشیه همایش بین المللی غزه، نماد مقاومت در جمع خبرنگاران افزود:خود این مناظره‌ها را ندیده‌ام و فقط خبرهای مکتوب آن را ملاحظه کرده‌ام اما به نظر من این مناظرات باید جدی دنبال شود تا افکارعمومی بر موضوعات اصلی کشور تمرکز پیدا کند.

وی گفت:این مناظره‌ها می‌تواند راه حل خوبی برای حل مسایل سیاسی، اجتماعی و فرهنگی باشد و باید مجال اظهارنظر برای همه صاحب نظران در آن فراهم شود.

رئیس مجلس در پاسخ به سوالی دیگر با اشاره به اینکه به سازمان ملل و دیگر سازمان‌های بین المللی هیچ امیدی نیست که بتوانند حقوق مردم فلسطین را بازگردانند افزود: پشت صحنه‌ای طراحی می‌کنند که کشورهای اسلامی ذهنشان از اصل موضوع استیفای حقوق فلسطینی‌ها منحرف شود.

نماینده مردم قم گفت:در این شرایط راهی جز مقاومت و روشنگری نیست.

لاریجانی از کشورهای اسلامی خواست از خواب بیدار شوند و در پی استیفای حقوق فلسطینی‌ها باشند.

وی در پاسخ به این سوال که آیا رژیم صهیونیستی قدرت مقابله با فلسطین را دارد یا نه؟ افزود: اگر رژیم غاصب صهیونیستی قدرت داشت در جنگ 22 روزه غزه و همچنین نبرد 33 روزه لبنان نتیجه می‌گرفت.

لاریجانی در پاسخ به سوالی درباره اظهارنظر فرمانده نیروهای نظامی آمریکایی درخصوص حمله به تاسیسات هسته‌ای ایران گفت: بعید می‌دانم وی چنین حرفی زده باشد اما ما همیشه شاهد نعره کشی‌های سیاسی رژیم صهیونیستی بوده‌ایم و برای ما هیچ اهمیتی ندارد.

وی افزود: آن‌ها جرات چنین اقدامی را ندارند و البته ما هم آماده و هشیار هستیم.

کد خبر 99828

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار سیاست داخلی

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز